2012. március 26., hétfő

A változás szele

Tisztelt olvasók és kedves barátok!

Ahogy mondani szokás, minden ember életében elérkezik az pillanat, amikor váltania, változtatnia "kell"...

...s ez a bizonyos pillanat az én életemben most következett el. Közel nyolc hónapos, sikerekben és eredményekben gazdag működés után, a HÁRMASBEFUTÓ blog március 31-én (mai formájában) bezárja kapuit. 


Döntésem hátterében, egy némiképp váratlan megkeresés áll, amely az ország legolvasottabb lovas honlapjának szerkesztőségétől, a Lovasok.hu-tól érkezett. Rövid hezitálást követően, igent mondtam a megtisztelő felkérésre, mivel úgy gondolom szakmai oldalról nézve ez hatalmas kihívást és egyben előrelépést is jelent a karrieremben.

A továbbiakban tehát, jómagam is a Lovasok.hu csapatát erősítem. Lósporttal kapcsolatos írásaimat ott olvashatjátok majd.

Ami a HÁRMASBEFUTÓt illeti, az elkövetkező időszakban is várja a látogatókat, azzal a különbséggel, hogy ezen az oldalon csak a Lovasok.hu-ról belinkelt cikkeket olvashatjátok majd. Értem ezalatt azt, hogy a cím mellett találni fogtok egy linket, ami közvetlenül a Lovasok.hu-ra irányít át benneteket.

Ezúton köszönöm eddigi megtisztelő figyelmeteket, s arra szeretnék mindenkit kérni, hogy a továbbiakban is tartsatok velem! Legyetek ti is részesei az újabb nagy kalandnak!

(Ló)Baráti üdvözlettel: Alpári Gergő, "Alpi",
a HÁRMASBEFUTÓ "főszerkesztője"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése