2011. december 7., szerda

Dettori vitte a prímet

Az olasz zsoké nyerte a Cathay Pacific International Jockeys' Championship 2011-es kiírását


fotó: hkjc.com
A tizenkét meghívott zsoké négy futamban vetélkedett egymással. Dettori az első és az utolsó versenyt abszolválta sikerrel, míg egy alkalommal másodikként ért célba lovával. A nap második megmérettetését, az új-zélandi James McDonald nyerte látványos finist követően, míg a harmadik viadalban Christophe-Patrice Lemaire bizonyult a legjobbnak. Végül összesítésben is ők állhattak fel a dobogó alsóbb fokaira.

"Tudtam, hogy esélyes vagyok." - kezdte nyilatkozatát az örömittas Frankie, majd így folytatta: "Az első győzelem nagyon könnyű volt, utána már jobban kellett koncentrálnom. Az utolsó versenyben a szerencse is mellém áll. Imádok ide jönni Hongkongba lovagolni."

1. futam
2. futam
3. futam 
4. futam

A zsokébajnokság végeredménye:

1. Frankie Dettori 30 pont
2. James McDonald 18 pont
3. Christophe-Patrice Lemaire 12 pont

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése